środa, 29 lutego 2012

Tea or coffee?



Nie ma to jak kawa czy herbata o poranku??? :D Moją pierwszą czynnością zaraz po przebudzeniu  jest nastawienie czajnika. Wtedy też dociera do mnie na co mam ochotę. Mój wybór zależy od dnia. Jeśli oczy nie chcą mi się otworzyć stawiam na mocną kawę. Jeśli zaś pobudka jest łatwia i nie zbieram się z łóżka przez pół godziny, to wtedy wybieram orzeźwiającą herbatkę z cytrynką:) Jednak nie ukrywam, że KOCHAM  pić kawę!!! Jej smak i aromat o poranku, nastawia mnie pozytywnie na resztę dnia:D



A Wy jak zaczynacie swój dzień?:) 
 Tea or coffee? 


Chciałam Wam podziękować za liczny udział w Candy z La Petite Maison i zaprosić do zabawy tych którzy jeszcze się ociągają:D Zabawa trwa do 16 marca więc ciągle macie szansę się dopisać do listy! :)


Ściskam mocno i życzę Wam udanego dnia!:)

jey

29 komentarzy:

  1. Stawiam na kawę lub herbatę, ale tylko Earl Grey. Życzę Ci udanego dnia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja zdecydowanie kawka ale teraz gdy karmie piersią stawiam na herbatkę... miłego dni!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawka :) najlepiej robiona przez mojego W. :)
    ale musi być w moim kubku ;) inaczej nie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka - w każdej ilości i pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawka! Zdecydowanie kawka:) Właśnie ją piję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poranną porą tylko kawa z mlekiem w dużym kubku. Wieczorem zaś herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem maksymalistką, kawa na przemian z herbatką w różnych smakach... i tak przez cały dzień!
    pozdrowionka
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień zaczynam szklanką wody, a potem .... też zależy od dnia, dziś była kawa, teraz piję herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie obowiązkowa rano delikatna kawa latte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kawa pita w hektolitrach z mlekiem i cukrem....
    herbata zawsze wieczorami , bez cukru z cytryna , ale musi być mocna , najlepiej earl grey ...

    OdpowiedzUsuń
  11. rano zielona a potem kawusia :) Chyba ze mocno zaspana i zabiegana to juz tylko kawa zadziala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie kawa, koniecznie duża, sypana i z odrobiną mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie rano TYLKO zielona herbata, kawa koniecznie po południu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie kawa ! z dużym mleczkiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie kawa ze śmietanką w ulubionej filiżance i druga porcja w pracy o godz. 14 :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawa rano musi być koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie jestem kawoszem :) Uwielbiam kawę z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A wiesz, że ja też nigdy nie wiem, co będę następnego dnia z rana piła? U mnie to też zależy od nastroju i samopoczucia :) Śliczne fotki! Pozdrawiam, Wiola

    OdpowiedzUsuń
  19. kawka to najlepszy poczatek dnia ............

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie zaczynam każdy dzień od kawy i wciśnięcia guzika laptopa. Kilka chwil dolce far niente i mogę ruszać do pracy.
    Śliczne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawusia i to czarna, bo tylko taka jest w stanie mnie wyprostować i ożywić przed pracą:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawa!!! Ale już w pracy bo w domu nigdy się nie wyrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. "dzień dobry tvn":))))))))))))a tak serio KAWA:)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kawa zawsze rano kawa a jak juz sie rozbudze i nabiore energii to herbatka Earl Grey:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Tea zdecydowanie...kiedyś była to kawa, ale niestety żołądek mój zaczął się buntować...ale coffe jest tuż po:))))
    Jestem kawomaniaczką:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam twój czarno-biały klimat:)
    lubię kawę rano, po obiedzie a herbatę wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowane coffee :) Piękne fotoski!

    OdpowiedzUsuń