czwartek, 23 lutego 2012

La Petite Maison


Witajcie moje Kochane!  Jakiś czas temu buszując po internecie, znalazłam przecudny sklepik o pięknie brzmiącej nazwie La Petite Maison . Już sama nazwa brzmi kusząco, ale to co tam znalazłam zaparło mi dech w piersiach. Wiecie jaką mam słabość do wszelkiego rodzaju poduch, poduszeczek i różnych elementów dekoracyjnych?:P Nie mogłam wyjść z podziwu. Okazało się, że te piękności są wytworem rączek pewnej bardzo miłej osóbki o imieniu Sylwia, która jest właścicielem sklepiku :)
Sylwia była tak miła i specjalnie dla Was podarowała kilka przedmiotów ze swojej najnowszej kolekcji  - przepiękną poduchę  Gramophone i ściereczkę Hotel La Petite Maison. 

Jeśli chcecie aby te cuda trafiły w Wasze ręce zapraszam Was do odwiedzenia sklepiku La Petite Maison zamieszczenia poniższego zdjecia na swoim blogu oraz pozostawienia komentarza na temat sklepiku pod tym postem. Zabawa trwa do 16 marca.  Zapraszam serdecznie!!!




bis 16.03 
Zapraszam serdecznie!!!


Pozdrawiam

jey

76 komentarzy:

  1. No i zakochałam się w tych poduszkach, poduszeczkach, ściereczkach i woreczkach- jak teraz o nich nie myśleć?
    Świetne Candy-candyduję oburącz :)
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gramofon? Tego jeszcze nie było! Cieszę się, że powstaje u nas coraz więcej takich sklepów jak La Petite Maison, w którym odwiedziny powodują nieustanne ochy i achy!
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w sklepiku ... cudny !!!! Ja poduszki kocham równie mocny jak Ty Jey więc ustawiam się kolejce !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okragłe poduchy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham francuskie akcenty!a,szczególnie w takim romantycznym wydaniu;)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklep La Petite Maison to wyjątkowe! miejsce... Miejsce, w którym piękne przedmioty - wyjątkowe i unikalne - dają nam szansę na to, aby przestrzeń wokół nas stała się piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie rzeczy cudne. staje w kolejce!
    sklepik dysponuje przedmiotami w różnym stylu, bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. W sklepiku La Petite Maison czuję jakąś magię- piękne miejsce. Te okrągłe poduchy są cudowne! Też spróbuję zawalczyć o candy:)Pozdrawiam i z przyjemnością zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!! oszalałam z zachwytu - wkońcu pojawił się sklepik, na który tak długo czekałam La Petite Maison - masz już Klientkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowa nazwa sklepiku :) Poduchy cudne. Z przyjemnością ułożyłabym taką na swojej kanapie :))

    Pozdrawiam
    Kasia

    PS.Zapraszam w moje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super sklepik, nie znałam go wczesniej, już zapisuję w ulubionych, aby pamiętać o nim:) Poduszki wspaniałe, ustawiam się w kolejeczkę jak nic:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. La Petite Maison, to miejsce pełne cudnych rzeczy, o których się nie zapomina tak szybko. One się śnią po nocach.
    Staję w kolejce z nadzieją, że może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sklepik bardzo fajny, lubię takie klimaty, mam nadzieję, że będzie się dalej rozwijał :)) A na candy piszę się z przyjemnością, pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, kolejna poducha na moją kanapę:) Yes, please:)
    Fajny sklepik, podoba mi się pomysł z kolekcjami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Asortyment sklepu bardzo interesujący. Lubie takie klimaty, a poduszki wprost uwielbiam. Zapisuję się na candy z ogromną przyjemnością i nadzieją na wygranie tej super poduchy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHAM PODUCHY..TE SA PIĘKNE...TE NAPISY:))MAM PRZYJEMNOŚĆ JAK WIDZE BYC POSIADACZKA DEKORU,KTÓRY OFERUJE TEN SKLEP:)))pIĘKNOŚCI..STOJĘ:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy,zapisuje sie obowiązkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. :) właśnie byłam i nie mogę wyjść z podziwu:) przepiękne poduchy, woreczki, skrzyneczki... wszystko takie urocze, pastelowe. Strasznie spodobały mi się te dziecięce poduchy w pięknych kolorach:) z miłą chęcią przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. łał właśnie byłam w sklepiku ...wszystko takie dopracowane, urocze, delikatne...pełna klas i romantyczność...bardzo mi się podoba ten asortyment. Zapewne będę zaglądać a o poduchy staję w kolejeczce!

    ps: i tak w ogóle to jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba:)kolejne piękne miejsce... zostaję!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ten sklepik....cudny klimatyczny....pewnie sie skuszę na nie jedną rzecz z niego......ale dopiero po remoncie:)))
    A podusie chętnie przygarnę , bo to moje kolory i kompletuję swoje legowisko na kanapie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Klimat faktycznie w sklepiku milusiński. A ja również marzę o poduszce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tego sklepiku, ale cieszę sie, że mogłam tam gościć - pewnie jeszcze nie raz tam zajrzę, bo to moje klimaty:) Cukieraski chętnie przygarnę więc ustawiam się grzecznie w kolejce z nadzieją w sercu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja takze sie zapisuje na cuksy:) a rzeczy w sklepiku przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajniutki rzeczy w sklepiku :) Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. byłam zobaczyłam jakie cuda w tym sklepiku
    a wiec i ja sie ustawiam w kolejce po takie cuda
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  26. jak tu się nie zapisać na takie słodkości, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Och! Sklepik robi niesamowite wrażenie, bije od niego domowym ciepłem, a jak jeszcze pomyślę, że te wszystkie cudowności zostały zrobione ręcznie to już w ogóle się rozpływam, z chęcią bym tam zamieszkała;)
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  28. Sklepik mnie zachwycił swoim klimatem, tak mi bliskim. Ustawiam się z największą przyjemnością i nadzieja na szczęśliwy los :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklepik w moim stylu, zgłaszam się i ja do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sklepik- cudne miejsce, pochodziłam sobie po nim i przepiękne, klimatyczne rzeczy można tam znaleść, śliczne zdjęcia i bardzo przejrzyście wszystko zorganizowane, gratulacje dla Sylwi i życzenia powodzenia. Co do candy to się zapisuję oczywiście, poduszka gramofon- chciałabym ją mieć, może szczęście dopisze, jak nie to sobie ją kupię;-)pozdrawiam serdecznie, Żania

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki klimaciarski sklepik z cudnymi poduchami :) i innymi dodatkami. Cudne, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowności! Staję w kolejce i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. La Petite Maison serwuje pyszności... ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie jak i zapraszam na moje powitalne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne prezenty, ustawiam sie zatem i ja do kolejki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne rzeczy,pięknie pokazane.Prezenty śliczne.Ustawiam się i ja do kolejki;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękności... mi po głowie od dawna chodzi taki kubeczek w ubranku na ciepłą kawkę :) Sklepik pierwsza klasa :) Pozdrawiam i życzę dużo sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pyszne sa te poduchy! Cudności:) Pozdrawiam i rozgaszczam się tutaj na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale miło, że zapragnęłaś podzielić się tak pięknymi cukieraskami...
    Nieczęsto biorę udział w takich zabawach, a jeszcze rzedziej mam szczęście, ale... jeśli nie spróbuje, to będę tego żałowała, bo piękne prezenty rozdajesz.

    Blog świetny :)
    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie tutaj i w sklepie. poduszki przepiękne. ustawiam się w kolejce bo u mnie każda poduszka mile widziana, a szczególnie tak piękna ...
    pozdrawiam z samego rana
    kinia
    www.igielnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Sklepik cudny można się tylko cieszyć że w końcu powstają takie miejsca z duszą gdzie można nabyć tak śliczne rzeczy :-)
    w kolejce oczywiście z wielką ochotą się ustawiam może się do mnie szczęście uśmiechnie i takie cudeńka do mnie trafią .
    pozdrawiam info na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oh deer:)
    może tym razem szczęscie uśmiechnie się w moja stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. poduszeczki, sciereczki, woreczki i nawet szafeczki-szok! i to same cudenka! faktycznie mozna sie zakochac:)
    zapisuje sie i trzymam za siebie mocno kciuki :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne <3
    Również grzecznie stoję w kolejce...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne rzeczy - z klimatem :) Ehh, gdyby tak wygrać w lotka ;)
    Pozdrawiam!
    milka1204 z Pszczółkowego Gotowania ( http://pszczolkowegotowanie.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny sklepik, spodobał mi się dział "sweet", świetne poduchy.
    Ja też staję w kolejce po cudności.

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękne rzeczy, bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne poduchy (i nie tylko). Szczególnie kolekcja dla dzieci mnie zachwyciła. Gratuluję pomysłów.Zapisuję się w kolejce. Może jedna z tych pięknych poduszeczek trafi do mnie ....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja też, suuuper rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne są więc i ja tak skromnie stanę w kolejce.)

    OdpowiedzUsuń
  52. Już wiem, że pozostanę przez jakiś czas na tym blogu aby nasycić oczy i zgłębić tajniki nieznanej mi dotąd techniki dekoracyjnej. Może kiedyś uda mi się samej wykonać jakąś poduchę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się w kolejce i bardzo dziękuję za adres sklepiku. Już jestem zakochana, napatrzeć się nie mogę, piękne cudowności tam są.

    http://kosmowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Sklepik cudny, w poduchach moglabym sie zanurzac i zanurzac..;) a na candy z przyjemnoscia zapisuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Sklepik ładny, już go dodałam do zakładek. Myślę, że kiedyś coś z niego zamówię. A teraz spróbuję swoich szans w candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Może i mi się poszczęści:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Sklepik z klimatem- piękny:) Czekam grzecznie w kolejce po szczęście.
    pozdrawiam
    agnieszka.cb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale cudeńka, dziękuję za namiary do sklepiku, śliczne, zwłaszcza ta seria Hotel la Petite Maison. Może po sezonie grzewczym uda się na coś usupłać :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Sklepik bardzo interesujący, wpadła mi w oko podusia paryska z koroną :) Ale cukierasy równie słodkie więc się z ochotą dopisuję do długiej listy chętnych :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ach jakie piękne i magiczne akcenty...tchną delikatnością i lekkością.
    Sklepik wspaniały.

    Serdecznie pozdrawiam*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cieszę się, że tu trafiłam.
    Długa kolejka... ale nie dziwie się.
    Ustawiam się również. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakie piękne miejsce:0 i pi ekne cudności! oczy same się usmiechają , kiedy się na nie patrzy.Zatem też ustawiam sie w kolejce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem pod wrażeniem podusi - ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  64. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniały sklep - boski asortyment, a te poduchy . . . marzenie:) Ustawiam się więc w kolejce i czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  66. sklep rzeczywiście cudny
    zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Sklepik odwiedzałam już wcześniej, piękne są donice białe z napisem flower (na stronie niedostępne, ale można je kupić poprzez allegro - choć nie wiem czy to od właścicielki sklepu...) a teraz zapisuję się na te cudowności.
    Pozdrawiam.
    elphame.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. To ja tez sie zapisuje na candy po cudownosci.

    OdpowiedzUsuń
  69. Sklepik bajeczny, jestem jak duże dziecko wiec szalenie mi się podobają kolorowe podusie w dziale dziecięcym zwłaszcza te z ptaszkami na klatkach. Cuda!!! Oczywiście grzecznie staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Czaję się i czaję, chyba czas najwyższy spróbować :) Sklepik jest cudowny, mam nadzieję, że będzie się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo klimatyczny sklep. Dołączam do chętnych i może mi się uda zabrać candy do Francji?:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ach taki sklep marzenie i takie zdolności twórcze,hmm Okrągłe poduchy super! Strona sklepu wprowadza w klimat,czytelna już w moich ulubionych-folder sklepy zaglądać często;)) Staję w kolejeczce, może bajeczny gramofon trafi na mojego szezlonga:) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  73. Ozdobne poduchy z kolekcji La Petite Maison znajdziecie w sklepie Decorto - Premium Deco Store. http://decorto.com
    Serdecznie zapraszamy do odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo podobaja mi sie takie poduszki :)

    OdpowiedzUsuń