sobota, 4 lutego 2012

happy birthday blog


Kto by pomyślał, że to już rok. Kiedy zakładałam tego bloga nie sądziłam, że tak bardzo mnie wciągnie. Mogłam jedynie marzyć o tym, że komuś się spodoba i będzie inspiracją dla innych. Teraz dzięki Wam wiem, że tak jest:) Cieszę, się, że dzięki Ohhh, deer! mogłam Was bliżej poznać i dziękuję Wam, że jesteście ze mną! 172 osoby stale odwiedzające to dla mnie najwspanialszy prezent urodzinowy. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jeszcze troszkę:)

Z tej okazji zapraszam Was na urodzinowe Candy, które potrwa do 8.03.2012.
Jeśli chcecie stać się posiadaczami wiosennej poszeweczki z ptaszkiem, proszę  dodajcie na swoim blogu poniższe zdjęcie i umieśccie komentarz pod postem.

Zapraszam serdecznie!


 Do 8.03.2012


Uściski

jey

194 komentarze:

  1. Oj kochana,

    happy Birthday oh deer!

    Sciskam

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pierwszej rocznicy:) poszewka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha piękna. Jestem pełna uznania dla Twoich pomysłów i aranżacji.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez obserwuje choć nie blogguję...
    kolejnych roczków :)
    a poduszeczka piekna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pierwszej rocznicy! Bardzo lubię Twój blog i chętnie zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkiego najlepszego! samych dobrych blogowych chwil i dalszych lat :))
    a poszeweczka cudna, na wiosenne dni w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnych ... mnóstwa pomysłów ,nieustającej weny twórczej i wielu, wielu lat blogowania ... podusie kocham wszystkie a ta jest piękna więc staję w kolejce ...

    OdpowiedzUsuń
  8. WLASNIE WPADLAM NA TWOJ BLOG.W SAM RAZ ABY TOBIE POGRATULOWAC!!!! A ZATEM STO LAT JUSTYNKO; STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, to my w tym samym czasie świętujemy i to obie z białymi tulipanami:) Fajnie:)
    Oby jak najwięcej kolejnych rocznic. A po poszeweczkę oczywiście staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  10. no proszę, u mnie też za kilka dni blogowe urodziny:)
    życzę kolejnych blogowych rocznic i próbuję szczęścia w losowaniu. No i oczywiście zapraszam do rewizyty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh,Deer! Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych,blogowych urodzin :) Życzę Ci,aby było ich jak najwięcej!
      Dla mnie jesteś inspiracją,ale to już chyba wiesz :)

      Moc buziaków!

      p.s.na candy oczywiście się zapisuję :D

      Usuń
  11. Wszystkiego naj naj z okazji blogowych urodzin. Uwielbiam do Ciebie zaglądać.
    Candy cudne, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna podusia;) zapisuje się w kolejce;) i najlepszego dla Twojego Bloga:)i kolejnych lat spędzonych tutaj z Nami:) ojj też sobie marzę takiej liczby obserwatorów:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero niedawno bloguję i nawet sobie nie wyobrażam, jakie to uczucie dotrwać do pierwszych urodzin :) Życzę Tobie i nam wszystkim ;) wspaniałych pomysłów, wielu inspiracji, uważnego oka i ... po prostu wszystkiego dobrego!
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy bloga !
    Już od pewnego czasu śledzę twojego niesamowitego bloga , który bardzo mi się podoba.Ta poszewka jest cudowna ...bardzo by mi się przydała na prezent dla przyjaciółki , która będzie miała owy motyw ptaszka i klatki w pokoju.Dlatego chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są dwa sposoby na życie:
    pierwszy - to żyć z myślą, że cudów nie ma;
    drugi - to żyć myśląc, że wszystko jest cudem"
    - Albert Einstein
    Kolejnych pięknych dni i cudownych chwil w blogowym świecie...
    PS. A na candy oczywiście się zapisuję, bo prezent piękny przygotowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. MI W TYM MIESIĄCU EZ MINIE ROCZEK:))) GRATULUJE I KOLEJNYCH ŻYCZĘ-PODUSIA PIĘKNA:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuje sie zaproszona. Więc staję w kolejce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się z Twojej rocznicy. Ciekawa jestem jak to jest:))) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście stoję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent na rocznicę pięknego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja oczywiście też się zapisuję z przyjemnością! Jestem od niedawna stałą obserwatorką Twojego bloga. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chcę,jest piękna i faktycznie wiosna zapachniało:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! Niech blog nadal tak kwitnie...
    A na candy z taką poduchą to muszę zapisać się obowiązkowo...
    Pozdrawiam ciepło-Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  23. sto lat i kolejnego roczku z nami życzę:))) oczywiście ustawiam się w kolejce po cudną podusię :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i ja. Pozdrowienia i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat!!!!!!!!!!
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się dopisuję :) Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!
    Śliczny blog i cieszę się, że tu trafiłam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego urodzinowego!
    Pozdrawiam i staję w kolejce, która z pewnością będzie baaardzo długa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poduszeczka jest urocza:) Więc przystanę w kolejce:)

    Wszystkiego najlepszego-pozdrawiam Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ptaszorek...jakby wiosnę miał przynieść)

    Grzech przejś obojętnie:))
    Pieknie u Ciebie,jak zawsze...pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. CHĘTNIE PRZYGARNĘ TAKĄ ŚLICZNĄ POSZEWKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję roczku i życzę kolejnych rocznic:) z wielką przyjemnością się zapisuję, bo piękna poducha!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. też gratuluję !! , u mnie roczek tez niedługo bo 7 marca, a 8-go moja Łucja ma urodzinki, zapisuje się więc natychmiast :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulejszyn, gratulejszyn :) Justynko, w zeszłym tygodniu przejrzałam Twojego bloga od deski do deski ;) Rok minął, gratuluję tak licznych czytelników i życzę Ci ich jeszcze więcej :)
    Na candy nieśmiało się zapisuję :))) lipnicka1@wp.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego z okazji "urodzinek" Życzę jeszcze z 40 takich rocznic i masy nowych pomysłów, którymi tak chętnie się z nami dzielisz. W kolekcę przystaję i pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Happy Birthday!!!
    Bardzo bym chciała taką poszewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to już rok? szaleństwo. dużo wytrwałości w prowadzeniu nadal tego fantastycznego bloga. i czasu dla siebie, dla najbliższych i na wszystkie inne przyjemności. pozdrawiam i dopisuję się do candy

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluje roczku :) a po poszewkę bardzo chętnie staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się ustawiam w kolejkę.
    Jestem "nowa"- pierwszy dzień z blogiem,
    mam nadzieję, że to nie przeszkadza.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięna rocznica i piękna poducha. Zapisuję się więc na to cudne candy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Partecipo molto volentieri.
    Ciao dall'Italia.
    Romy
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1376352802

    OdpowiedzUsuń
  42. happy Birthday oh deer!
    wpisuję się na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie się zaopiekuję taką poduchą:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i grzecznie ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna jest, więc chętnie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wszystkiego najlepszego w kolejnym roku oraz by było ich jak najwięcej.
    Podusia cudna więc grzeczniutko ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę takiego pięknego bloga, pełno pasteli, urocze kadry, spokój i cudowna łagodność płynąca ze zdjęć. Z przyjemnością będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję roczku! Masz piękny blog i oby tak dalej :)
    Podusia jest cudna i chętnie bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj :)również gratuluję rocznicy, ja dopiero raczkuję ;)
    Blog uroczy i inspirujący!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice-nice Candy!
    http://anna-handmade-stuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Candy rewelacyjne !!! staje grzecznie w kolejce i obiecuje zaglądać częściej .
    Zapraszam do mojej Manufaktury :)
    buziaki :"**

    OdpowiedzUsuń
  52. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy!!!
    Przygotowałaś wspaniały prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dear przede wszystkim wszystkiego naj z okazji blogowej rocznicy. Będziemy z Tobą i będzie nas jeszcze więcej;-)
    Dalszych cudnych wpisów.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  54. Justyno gratuluje roczku !
    Życzę mnóstwa kolejnych lat przepełnionych niekończącą inwencją twórczą :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście, że zostaniemy i czytać będziemy. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajna poszewka, gratuluję roczku i staję na końcu kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  57. Sto lat, sto lat :D Może nie aż tylu, ale kolejnych równie kreatywnych lat życzę :) i w kolejce ustawiam się po candy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje z okazji roczku!!! Piękne miejsce stworzyłaś, a poszeweczka i ptaszek cudne, tak więc staję w tym długim ogonku i egoistycznie trzymam za siebie kciuki;-)pozdrawiam serdecznie, Żania

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj.
    Gratuluję blogowej rocznicy i życzę wielu dalszych, równie udanych;-)
    Bardzo lubię u Ciebie bywać, chociaż odkryłam Twojego bloga stosunkowo niedawno.
    A poszeweczka z klatką i ptaszkiem - cukiereczek;-)))
    Już o niej marzę. Grzeczniutko staję w kolejce.
    I w skrytości ducha liczę na przysłowiowy łut szczęścia;-) Tym bardziej, że losowanie przypada akurat na dzień moich osobistych urodzin;-)
    Buziaki ślę i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje i ustawiam się po to cudenko:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję roczku, wprawdzie zaglądam do ciebie od niedawna, ale wiernie :)) Piszę się z przyjemnością na candy i zapraszam na moje słodkości, pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  63. melduję się i ja :) Gosia ze slowemlukrowane.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  64. chciałabym mieć taką podusię :) najlepsze życzenia urodzinkowe. Banerek tu: http://ogrodymarkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Poduszka jest cudnej urody! Chociaż się połudzę! Jestem tu pierwszy raz i na pewno będę zaglądać. Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystkieg najlepszeg w blogowy roczek i zycze nastepnych tak wspaniałych pomysłów :)))

    OdpowiedzUsuń
  67. moc serdeczności z okazji rocznicy:) przyjmuję zaproszenie do zabawy i ustawiam się w kolejce po tą nieziemską piękną poszewkę na poduszkę:) cudo, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce po przepiękną poszewkę i obiecuję zaglądać tu często i podpatrywać inspiracje.Gdyż łączy nas miłość do pięknych przedmiotów.Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  69. Z najlepszymi życzeniami staję w kolejce po szczęśliwy los. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Trafiłam tu przypadkowo ale pewnie będę tu teraz zaglądać częściej. Przepiękna poszewka jak marzenie. Zapraszam również do mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam motyw klatki :) Dołączam do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudowna poduszeczka jak marzenie . Może sie uda i będzie moją ???

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękna poduszka...
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Czemu się nie dziwię, że tu tak tłoczno. Tak piękna poducha, też mam na nią chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego najlepszego! Chętnie dołączę do zabawy :)
    http://nuriko-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulujemy rocznicy i także się dołączamy:)
    Pozdrawiamy!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się i zapraszam na CANDY!!!
    http://mysweetie-shop.blogspot.com/2012/02/candy-na-otwarcie.html

    Buziaki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję Rocznicy i życzę wielu kolejnych :)
    Oczywiście Candyduję!
    mz

    OdpowiedzUsuń
  79. To najpiękniejsza poszewka na świecie!
    Gratuluję rocznicy i życzę samych radości płynących z blogowania :)
    Serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję, super blog i przecudowna poszewka! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Poszewka jest piękna. Delikatna i wręcz emanuje poetyką - czy to możliwe? Dopisuję się do grona zauroczonych i przepełnionych nadzieją odnośnie losowania.
    Pozdrawiam serdecznie - Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluje rocznicy:))Dopisuje sie do kolejki po ta cudna poduche:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  83. Sto lat! Piękny blog i cudna podusia.
    Pozdrawiam ciepło,
    Monika z tendom

    OdpowiedzUsuń
  84. ale ładna:) zapisuję się:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zawędrowałam tu pierwszy raz, ale zostanę na dłużej:) Na podusię chętnie się zapisuję:) Pozdrawiam z niedaleka;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne te Twoje cudeńka. Kami825@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. No tak, można było się domyślać, że kolejka na tym blogu będzie spora :)
    A to dopiero 15 lutego... Staję więc i ja.
    Pozdrawiam i życzę kolejnych udanych rocznic :)
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  89. Także się zapisuję :) Podusia cudowna!;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Klatka, ptaszek i poszewka. :-)
    Bardzo mi się podoba.

    A Tobie życzę kolejnych miłych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękna, zjawiskowa poducha. Gratuluję rocznicy. Ustawiam się grzecznie w baaaardzo długiej kolejce i liczę na uśmiech losu.

    OdpowiedzUsuń
  92. Może mi się poszczęści:)))).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje. Blog super. No i liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  94. Poszewka przecudna! Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu w blogosferze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. Wszystkiego Najlepszego i duzo radości w dalszym blogowaniu !!! Poszewka prześliczna, staję w kolejce po nia i ja. Zapraszam do mnie na CANDY. Pzodrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  96. Najlepszego...wyganiajac juz zimę z domu, zawisiłam ptaszkowe zasłony i zmieniłam klosz lampy na kwiecisty... Podusia dopełniłaby całości...

    OdpowiedzUsuń
  97. Mam nadzieję, że posiadając bloga na pingerze mogę wziąć udział?
    Tutaj zdjęcie i link, razem z innymi candy (jeśli to przeszkadza, mogę zrobić osobny post) – http://disincentive.pinger.pl/m/10798566
    I mejl na wszelki wypadek (: - fetachan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się w ogonku po tę uroczą poszewkę :) Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Oh, gratuluje tej okraglej rocznicy!
    Twoj blog jest bardzo inspirujacy! A ta poszewka jest przesliczna!

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  100. ja też ja też śmigam do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  101. :) Sto Lat! :) Dołączam do grona kolejkowiczów ;) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam i gratuluję :) Niedługo zabieram się za zrobienie przyborników z puszek na moje biurko wg Twojego pomysłu :) Dziękuję za inspirację i liczę na szczęście w losowaniu :) Pozdrawiam! Kasia || 10 srok

    OdpowiedzUsuń
  103. Trafiłam tu po banerku z candy - z chęcią zostanę tu na dłużej, bo blog jest prawdziną kopalnią inspiracji:)
    Z ogromną chęcią i nadzieją w oczach na wygraną ustawiam się w kolejce:)
    Zapraszam też przy okazji na moje też owocowo-ptaszkowe (dokładnie sowie) wiosenne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  104. piękna, ustawiam się w kolejce, magda

    OdpowiedzUsuń
  105. Już zapisuje się do candy i lecę podziwiać dalej!
    Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ustawiam się w kolejce.
    Z okazji rocznicy wszystkiego dobrego i wielu wspaniałych wpisów.
    Poszewka wspaniała, grafika oryginalna. Bardzo dobrze komponowałaby się w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Gratuluję i z wielką ochotą ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Oh, herzlichen Glückwunsch auch von mir,
    ich möchte gerne an der Verlosung teilnehmen.

    Liebe Grüße
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  109. Ohhh,Deer!Jaka długa ta kolejka.Oczywiście ustawiam się i pokornie czekam na wyniki.Buziaki i wszystkiego naj, naj solenizantko.

    OdpowiedzUsuń
  110. zgłaszam się ;) piękna ta poszewka!
    mój blog to: http://kolekcjabarbie.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. ptaszku mój, ptaszku mój:)
    piękna poszewka

    OdpowiedzUsuń
  112. piękna :) chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Po pierwsze serdecznie gratuluję :) po drugie dołączam do rozdania :) Pozdrawiam :) Iz

    OdpowiedzUsuń
  114. Justyno, jak tu u Ciebie jest pięknie! Będę częstym gościem:) Pozdrawiam i dopisuje się także, M

    OdpowiedzUsuń
  115. Przepiękna strona, może kiedyś mi też taka wyjdzie . Śliczna poszewka! Pozdrawiam i dopisuje się także, Aoife

    OdpowiedzUsuń
  116. Gratuluję, podziwiam i staję w kolejce!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Boska poszewka... :)Uwielbiam takie retro dodatki, więc to oczywiste, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Przepiękna poszewka.:) Gratuluję pierwszego roku i oczywiście się dopisuję.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. urodzinowe gratulacje!!!
    A poszewka cudna to staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudne przedmioty. Wszystkiego dobrego na roczek i nie tylko. Przycupnę w kolejce po te piękności. katarzynagdynia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam ptaki, maluję je na kamieniach i papierdze, kulam z ficu i wyszywam, a takie przedstawienie ptaków lubię najbardziej, na zewnątrz klatki, na wolności.
    W związku z tym, byłoby miło zostać wylosowaną przez Ciebie, choć szczęścia nie mam jeżeli chodzi o loterie, może za rzadko biorę w nich udział :)))
    Gratuluję pięknego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluje pierwszej rocznicy :-) Przepiękna poszewka!
    Grzecznie ustawiam się w kolejce :-)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. Taka poduszka pieknie pasowalaby do naszej wiosennej sypialni. Staje w kolejce i licze na szczescie

    OdpowiedzUsuń
  124. Pięknie, gratuluje talentu i rocznicy i zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękna!!!!! Stanę z nadzieją na wygraną, bo 8 marca to urodziny mojego męża i prezent byłby cudowny:DDDDD
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  126. Jest po prostu cudowna !!!!!!!!!!!!!!!! ustawiam się nieśmiało w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Miło by było stać się posiadaczką takiej poszewki, więc się ustawiam.

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Podusia cudna staje w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Rewelacyjne Candy, wiec i dla mnie o miejsce poprosze :) Pozdrawiam i lece dac wiadomosc na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  130. Więc i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję roczku :) Śliczny blog! Oczywiście nieśmiało sięgam po poszeweczkę, bo cudna jest!

      Usuń
  131. Wszystkiego najlepszego:) zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  132. Ptak szczęśliwy, bo nie na uwięzi... Szczęśliwych urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  133. A Ja Cię chyba kojarzę z Decco...tutaj jestem od nie dawna...powoli mnie wciąga...poduszka śliczna:))))Wszystkiego najlepszego na tą rocznicę..życzę wielu kolejnych...dołączam się do obserwujących:))))

    OdpowiedzUsuń
  134. ojjjjjj kolejka długa, ale nuż mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zapisuję się na tą piękną poszewkę.
    Pozdrawiam serdecznie.
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. O rany,jaka ogromna kolejka,ale ostatnio mam dosyć szczęśliwy okres w życiu,więc może i tym razem będę miała farta;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  137. A może mi się poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  138. gratuluję rocznicy...
    staję po poszeweczkę w dłłłłłłuuuugim ogonku...

    OdpowiedzUsuń
  139. przylecialam tu z deccorki za Taba)))i stane na koncu tego dlugiego ogonka))))))))

    OdpowiedzUsuń
  140. Po prostu cudo! Zapisuję się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Jestem ZA takim świętowaniem rocznic!
    Gratulacje i dopisuję się do listy oczekujących na uśmiech losu na Twoim Candy.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  142. Gratuluję rocznicy! Poszeweczka cudna! Chętnie dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Wszystkiego najlepszego i wiele lat owocnego blogowania!
    Chętnie przyłaczam się do zabawy, wszyscy czekamy na wiosnę, a podusia na pewno umili komuś czekanie.
    Pozdrawiam
    http://kolorowasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Wielkie gratulację. Trafiłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej. pozdrawiam gorąco.
    www.igielnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Piękna poduszeszka, za marzenia nikt nie bije, tak więc gdzieś tam na szarym końcu narazie ale się zapisuje:)
    Gratulacje z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  146. jedna z najpiękniejszych poduszek jakie widziałam.. Zapisuję się i niecierpliwie czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  147. il tuo blog è favoloso.....auguri

    OdpowiedzUsuń
  148. Staję grzecznie w ogonku i ja...może szczeście skrzydlate do mnie się uśmiechnie...Pozdrawiam i zapraszam po paskudy :)

    OdpowiedzUsuń
  149. I ja się zapisuję na takie słodkości :) Kolejka dłługa... ale zdecydowanie warto mieć nadzieję ;)
    Pozdrawiam, i gratuluję rocznicy !
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  150. Gratulacje rocznicy :)

    Próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  151. gratulacje :)!
    zgłaszam się do candy, zdjęcie już umieściłam po prawej stronie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu! Z przyjemnością będę tutaj czasami gościł i zgłaszam się oczywiście na urodzinowe Candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. przepiękna ta podusia i gratulacje z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Ledwo dotarłam na koniec tej listy;-) Piszę się na takie cuda:-) Wszystkiego dobrego i uściski przyjmij:-)

    OdpowiedzUsuń
  155. Piękna jest ta poszewka. Prawdziwe cudo. Staję w kolejce licząc na uśmiech losu. Wszystkiego dobrego Dobra Duszo.

    Ps. Zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  156. Wszystkiego najlepszego :-) Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych twórczych lat blogowania :-) a po cudną podusię z ochotą się ustawię :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  157. Oczywiście i ja dołączam do dłuuugiej listy w oczekiwaniu na mały cud:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  158. Gratuluję i ustawiam się w kolejce:) rogalska.alicja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Wszystkiego najlepszego!
    również grzecznie oczekuję w kolejce^^

    OdpowiedzUsuń
  160. Gratuluję i życzę mnóstwo inspiracji na co dzień! :)
    A podusię oczywiście z chęcią bym przygarnęła :D Uwielbiam klateczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  161. Hej!!! Ja jestem z wami od niedawna ale bardzo podoba mi się tem blog. Wszystkiego naj naj...;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Wszystkiego najlepszego :)
    Świetna poszewka, więc i ja spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  163. Zapisuję się na candy,

    wszystkiego naj, naj, najlepszego :)

    kma1982@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. taki ptaszek, to nie lada gratka,
    ustawiam się na szarym końcu, a nuż się uda

    OdpowiedzUsuń
  165. Jejkuuuuuuuuu! Jakie tłumy niepoliczone!
    Trudno się dziwić:)
    Zatem zmniejszam i ja prawdopodobieństwo wygranej i... gratuluję pięknego bloga, tudzież chwalebnej rocznicy:)
    Pozdrawiam stąd:
    http://przedzalniarozmaitosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Gratuluję rocznicy bloga:)
    Chętnie się zapisuję
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  167. Wędrując po blogach,zawędrowałam do Ciebie.Ustawię się w tym gigantycznym ogonku,ta podusia jest taka urocza...Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin,niech kolejny roczek przyniesie Ci dużo radości:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudne są te Twoje twory :) Sto lat pomysłów, sto lat inspiracji i wytrwałości w tworzeniu bloga !!! Skromnie się ustawiam i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Poszewka jest cudna, z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  170. Zapisuję pod tym cudeńkiem!
    I Wszystkiego Naj z okazji 1 rocznicy na Blogu!

    OdpowiedzUsuń
  171. rzutem na taśmę już troszkę udało mi się trafić na Twojego ślicznego bloga i na to urocze candy:) ojj, jak by mi ta podusia idealnie pasowała do salonu... no nic, pożyjemy, zobaczymy, a nuż się uda!:)

    i wszystkiego dobrego-urodzinowego!:)

    OdpowiedzUsuń
  172. nie mogę przejść obojętnie koło tej poszewki :))
    wszystkiego dobrego życzę

    OdpowiedzUsuń
  173. Witam. Piękna poduszka, chętnie się zapiszę i zapraszam do mnie na Candy też poduszkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  174. www.cirtlakpepe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. Gratuluje rocznicy!!A poducha-cudowna!Pieknie by bylo ja miec u siebie:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  176. С удовольствием приму участие, спасибо за возможность! Ссылка на правой боковой панели http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  177. poducha boska! ten ptaszek jest przesliczny :D ustawiam sie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  178. Wszystkiego NAJ!
    Udało mi się jeszcze załapac :))
    Pozdrawiam,
    http://nasze4katy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. Piękna poszewka, my również sie ustawiamy w kolejce :) pozdrawiamy Ada i Magda z bublowni (www.bublownia.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  180. Ohhh deer! jaka ładna praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Piękne, piękne! Na koniec kolejki :D
    Supermanowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  182. jej... gratuluję rocznicy! Prześliczna ta poszewka jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  183. Gratulacje z okazji ukończenia 1. :) Z utęsknieniem czekam na wiosnę, więc ustawiam się w kolejce po wiosennego cukiereczka - pięknośći!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Gratulacje z okazji urodzin. Wszystkiego dobrego.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń