piątek, 20 kwietnia 2012

Open season


Oficjalnie otwieram sezon balkonowy!!! Słoneczko w końcu wyszło zza chmur i zrobiło się znacznie przyjemniej, więc to dobra okazja na to, by wysprzątać balkon po zimie, rozłożyć krzesła i wreszcie zacząć sadzić moje ukochane kwiaty:D Niestety balkon to typowa konstrukcyjna kiszka :/ ale staram się go  tak zagospodarować żeby dało się z niego miło korzystać. Mamy tu dwa krzesła i nawet zmieścił się mały, drewniany stoliczek. Nie ma szału ale i tak uwielbiam na nim przesiadywać :)



Już nie mogę doczekać się ciepłych wieczorów i tego cudnego zapachu kwiatów.  Jeszcze nie wiem co będzie w donicach ale powoli zaczynam planować:D 




Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem:D Różowa plama daje radę:P

Ściskam weekendowo!!!

jey 

38 komentarzy:

  1. Śliczna ta lawenda w koszyku...Uwielbiam taki klimat :)

    Buziaki

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać zdjęcia takie, jak Twoje dzisiejsze! Sielski klimat, aż chciałoby się usiąść z kubkiem herbaty przy tej tacy, obok kwiatów, na miękkiej podusi :) Od dawna marzy mi się taka piękna taca na nogach, a jak dziś zobaczyłam ją u Ciebie.. chyba znowu zacznę szukać w sieci :))

    Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie... U mnie sezon balkonowy zaczęty tydzień temu - to w ramach przyzwania wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie...zazdroszczę balkonu, też bym poszalała gdybym miała;(( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już powoli myślę o balkonach. Gruntowne sprzątanie zaplanowałam na poniedziałek, bo mam nadzieję, że się jeszcze choć trochę ociepli. Dziś posadziłam jaskry, ale lawendy nie może zabraknąć.
    Piękne zdjęcia:-)
    Pozdrawiam weekendowo
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze migawki, wiem coś o "kiszce balkonowej" posiadam takową, ale trzeba sobie radzić :)))

    Śliczna lawenda!! Ja swoja dopiero zasiałam jakiś czas temu...

    OdpowiedzUsuń
  7. No ślicznie u Ciebie, ale ja po dzisiejszym gradobiciu jeszcze się wstrzymam. Na razie z przyjemnością cupnę na Twoim balkonie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ładnie! Kiszka, czy nie, jest ślicznie i w jednej tonacji. Ja niby mam większy taras, ale chaos na nim panuje niemiłosierny i wszystko jeszcze w rozsypce...
    Życzę wielu miłych, ciepłych chwil na balkoniku
    pozdrawiam, marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie u Ciebie, ja też muszę się w końcu za swój balkon zabrać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, że choć tyle możesz na swój balkon wstawić. U mnie mieści się jedno krzesło i... wtedy już w ogóle nie ma miejsca... :(
    Pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już sezon balkonowo - tarasowy rozpoczęłam. Wprawdzie kwiatów jeszcze nie ma nie licząc jednej szczepionej margaretki, ale jak słonko zaświeci to do domu nikt zagnać mnie nie może... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już sezon balkonowy otwarłam jakiś czas temu...a potem szybciutko zamykałam,bo spadł śnieg:)))))))))))teraz czekam....po weekendzie majowym zacznę szaleństwo(no chyba ,że mnie rodzina zamknie na ten czas:)))))roślinno dekoracyjne:)))JAK JA TO KOCHAM:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny balkon,mały,ale własny i taki przytulny,jak mniemam;)
    donice mam podobne,już zagościła w nich niezapominajka i zioła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia , piękne donice , poduszki , krzesła , wszystko! Też uwielbiam przebywać na balkonie, lecz nie robię tego często , gdyż wszyscy sąsiedzi by się na mnie patrzyli , a to nie jest zbyt komfortowe. Na szczęście pod choinkami , mam odrobinę słońca i prywatności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne doniczki, u nas niestety brak balkonu, trzeba taki kącik stworzyć w domu i szeroko otworzyć okno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie;) Kocham lawendę;) Stworzyłaś piękny rustykalny klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a u nas w górach to dopiero wiosnę przywiało wiec i ja musze zaczac sezon balkonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna lawenda! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piekny klimat u Ciebie!

    Buziaki

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubujemy się więc w podobnych klimatach-jaskry, bukszpan,lawenda, wiklina i ceramiczne donice.Twoja balkonowa "kiszka" ;-)zapowiada się pięknie.Z chęcią zobaczę więcej ujęć .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam swoją kiszkę ;) ale dwójka jeszcze małych dzieci nieco utrudnia korzystanie,juz widze jak skaczą na glówkę.....tak że muszę czekac z aranżacjami aż podrosną łobuzy,a u Ciebie aż się chce przysiąść na słoneczku,pięknie,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Balkon wygląda bardzo zachęcająco :) Też chciałabym mieć tak pięknie. Widzę, że też lubisz jaskry :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaskierki, lawenda - ślicznie się zapowiada. Dobrze, że w końcu się zaczęło robić ciepło i można zacząć działać:). Wyczarowałaś ładny klimat
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, chciałabym na moim mini balkoniku zrobić tak cudowny ogród...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba klimat w jakim urządziłaś balkon.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekne zdjecia, cudowne ujecia! Pieknie wykorzystalas przestrzen, nawet jesli mala. U mnie jeszcze balagan, ale temperatury mnie powstrzymuja. Koncem tygodnia ma byc cieplej. :)

    Pozdrawiam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  27. Sezon balkonowy świetnie otwarty! Rewelacyjne kompozycje kwiatów i już robi się przytulniej.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm bardzo przytulnie,prawie czuć zapach lawendy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna doniczka- koszyczek,a do tego lawenda! Od razu poczułam się jak w Prowansji!Bałam się już kupować lawendę,ale narobiłaś mi apetytu i zaraz biegnę do sklepu!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja zazdroszczę tym, którzy mają tak fajnie urządzone balkoniki. U mnie coś takiego nie przejdzie, bo balkon od południa i można się na nim poczuć jak na patelni. Świetnie za to pełni rolę domowej plaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze zapomniałam napisać, że doniczka, którą u Ciebie kiedyś zobaczyłam (ta w biało czarne paski) jest na mojej liście rzeczy poszukiwanych, ale niestety nigdzie nie mogę takiej wypatrzeć. Już nawet myślałam, żeby sobie taką zrobić, ale nie wiem, czy mi się to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Дуже гарні, яскраві і водночас такі романтичні фото!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny blog i super dekoracje. Będę często zaglądać. Zapraszam czasem do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku Jey jak ja tu dawno nie bylam, kazdy post piekny, slicznie u Ciebie:-))) tak gustownie i wszystko takie dopieszczone, I like I like I like!!!:-))) Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  36. Otarcie sezonu jak najbardziej udane! Cudny balkonik a kwiaty urocze.

    OdpowiedzUsuń