czwartek, 9 lutego 2012

Moje kosmetyczne MUST HAVE


Witajcie moje Kochane:D
Bardzo się cieszę, że tak licznie bierzecie udział w moim Candy:) Mam nadzieję, że lista się jeszcze zapełni:)
Dzisiaj krótkie MUST HAVE kosmetyczne. Do zabawy zaprosiła mnie Paulinka z Home my place.
Zabawę rozpoczęła Moaa, a jej zasady brzmią:

1. Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie)
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował,
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Maluję się codziennie ale mój makijaż jest bardzo naturalny. Cieni i mocniejszych akcentów używam tylko na wieczorowe wyjścia i imprezy. Lubię się malować, jednak specyfika mojej pracy wymaga ode mnie pewnych środków ochronnych (min. maseczki:P). Tak więc po całym dniu, makijaż zamiast trzymać się twarzy jest na masce:P 

Jak widzicie, nie są to kosmetyki z najwyższej półki ale są one sprawdzone i mnie pasują najbardziej.
 1.Podkład  Maybelline Affinitone-fajnie się rozprowadza i nie daje efektu maski, działa prawie jak krem wygładzający co w moim wieku jest już  konieczne:P

2.Korektor mineralny Maybelline-mój Must Have na cienie pod oczami. Daje idealne krycie a przetestowałam już wiele korektorów więc polecam gorąco.

3.Tusz do rzęs Sephora-pogrubia i podkręca. W sumie na moje rzęsy może być jakikolwiek bo i tak nie są  gęste:P

4.Pomadka ochronna NIVEA w mojej kosmetyczce gości cały rok i jest idealna na każdą pogodę.

5.Róż do policzków Maybelline DreamTouch. Idealna konsystencja, lekko kremowa. Cudny kolor, bardzo trwały i do tego mega wydajny. Myślę, że jak się skończy to kupię go raz jeszcze:)  


Do zabawy zapraszam także Was, a że muszę wybrać kolejne 5 osób to zapraszam:
Hanię z Our home,
Agę z Laurentino blog,
Anię z My house, my dream,
Ewelinkę z The Mouse House,
Al z Czary z drewna.


Przypominam o CANDY i życzę Wam miłej zabawy!!!:D

jey 

12 komentarzy:

  1. A ja już zrobiłam jakiś czas temu kosmetyczny MUST HEVE http://czaryzdrewna.blogspot.com/2012/01/bez-czego-nie-wychodze-z-domu.html :)) ale z miłą chęcią zapraszam do serialowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka nivea musi być:))))) uwielbiam! :)
    i świetnie wyglądasz w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy ;)))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,na pewno masz mnóstwo panów na swoim fotelu,przy tak pięknej Pani stomatolog ból im nie straszny!

    Ja jakoś nie mam przekonania do Maybelline,muszę się skusić na jakiś kosmetyk do przetestowania.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twojego bloga śledzę już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zauważyłam, że jestem stomatologiem ;) Ja na V roku stomy jestem na Śląskiej Medycznej, także bratnia dusza z Ciebie ;) Hmm widzę, że też jesteś z południa Polski...jeżeli wolno zapytać z jakiego miasteczka ? Pytam z ciekawości, bo ja też z południa, a dokładnie z Cieszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana,

    dziekuje za zaproszenie!

    Buzka!

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, zostałam wywołana:)
    A Ty Panią od zębów jesteś? Ale super!!! Nie chcesz do UK przyjechać? Tu dentyści są beznadziejni, miałabyś mnóstwo pacjentów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dentysta sadysta :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem dość sceptyczna pod względem podkładów, ale pewnie dlatego,że nie trafiałam na odpowiednie. Może więc spróbuję z tym jakiego Ty używasz i zobaczymy.P.S.Jestem gapa. Ja również zaprosiłam Cię do tej zabawy, ale niestety nie napisałam Ci o tym , a jedynie umieściłam info u mnie w poście. Mimo to fajnie,że przyłączyłaś się do tej zabawy, bo to nawet ciekawe , czegoż to my kobietki potrzebujemy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcie z perspektywy dentystycznego fotela :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. tak się zaczęłam zastanawiać co robisz zawodowo, gdy o tej maseczce napisałaś, a tu proszę - wyjaśniło się:)
    Widzę, że w podobnym czasie zaczęłyśmy blogować. Ja już się włączyłam do Twojej zabawy, a teraz zapraszam na moje urodzinowe candy:)

    OdpowiedzUsuń