czwartek, 15 maja 2014

Zimno i deszczowo


Witajcie!! W tym roku  zimna Zośka zdecydowanie postawiła na nieprzyjemną aurę. Trochę się martwię o kwiaty na tarasie ale może nie zrobi im zbyt wielkiej krzywdy. Na szczęście nie musiałam dziś wyściubiać nosa zza drzwi i należę do tych szczęśliwców co mogą się słodko wylegiwać na kanapie z kubkiem gorącej herbaty. I tak zupełnie z nudów kilka pstryków to tu to tam...bez większych konkretów.






Pozdrowienia dla wszystkich Zosiek:D

Trzymajcie się dziś ciepło!!!

Pozdrawiam


jey


22 komentarze:

  1. Dokładnie:) Pogoda masakryczna i równiez cieszę się że nie musiałam nigdzie wychodzić:) I też skleciłam jakiegos posta:))))
    Poduchy świetne!
    Mam pytanie - na bocznych fotkach widzę taki metalowy klosz z siatkowaną pokrywą - gdzie można taki nabyc:)?

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu:) Pewnie chodzi Ci o tą małą szarą paterę??:D To akurat był prezent i powiem szczerze, że nie wiem gdzie można taką kupić...może na BelleMaison się uda???
      Ściskam mocno i pozdrawiam ciepłoooo!:D

      Usuń
    2. Tak dokładnie o paterę:) ok, porozglądam się:) strasznie mi się podoba:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ale piękny ten kosz.....czuję lato:-) widzę, ze lubisz dodatki z motywem Pacyfki, polecam sklep redecor.pl , gdzie jest podkładka i ściereczka kuchenna z tym motywem a co więcej dostawa jest darmowa, pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. A u Ciebie pięknie jak zawsze:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimni ogrodnicy zaczeli nieprzyjemna aure a dziesiejsza Zoska widzr stawia kropke nad i ....
    zazdroszczę że w taką pogode nie musisz ruszac sie z domu ....

    OdpowiedzUsuń
  5. dla ocieplenia klimatu zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie ładnie :) Fakt, pogoda może wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas chłodno, deszczowo i wietrznie, ale mam nadzieję, że jak najszybciej się ociepli. Pięknie u Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie to tak zwykle bywa, ze jak wszyscy pisza o pieknej pogodzie to ja 'podziwiam' deszcz a teraz wszedzie czytam, ze zimno a u mnie 21 stopni, trzeba korzystac bo zapewne dlugo to nie potrwa:)
    u mnie taka sama wieza eiffla stoi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pięknie u Ciebie i przytulnie. Tu mokro i ponuro. Zazdroszczę wylegiwania się na kanapie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przed deszczami kolejny raz ogromne krzaki przemeblowałam w ogrodzie to może się przyjmą taki pozytyw z tego deszczu widzę :):):) Pozdrawiam, przytulnie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje pstryknięcia:) I jak mi się te kosze wiklinowe podobają, cudnie się prezentują, zazdroszczę;) Pozdrawiam ciepło.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Oby więcej takich lekkich dni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pstryki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, pięknie :)
    u mnie też zimno i mokro..

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuaaaauuu!!!!! Me gusta todo. Sería una decoración perfecta para mi piso.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę z opóźnieniem...ale może lepiej bo teraz pogoda się poprawia....piękny ten koszyk, w sam raz na słoneczne dni. Za każdym razem kiedy go gdzieś zobaczę, zazdroszczę właścicielkom :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia śliczne a ja zachwycona jestem torebką

    OdpowiedzUsuń
  18. www.sohomely.pl Nowy sklep z tekstyliami do domu w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie!
    Pozdrawiam Aska z www.madebyasha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń