poniedziałek, 12 maja 2014

Tarasowo


Witajcie. Dziś post miał być pisany prosto z tarasu ale krążący deszczyk skutecznie przepędził mnie do domku......cóż takie uroki maja:)  Co prawda sezon tarasowy mamy rozpoczęty już do jakiegoś czasu, ale drobne prace ciągle u nas trwają. Niektóre roślinki udało się przezimować i o dziwo czują się świetnie, a niektóre to tegoroczny nabytek. Niestety jeszcze nie udało mi się kupić moich ukochanych hortensji, ale mam nadzieję, że wkrótce znajdę dokładnie to czego szukam i one również zagoszczą w naszym małym ogródku.





Dziękuję Wam serdecznie za tyle miłych i ciepłych słów pod ostatnim postem. Cieszę się, że moje szyjątka i Wam się spodobały. Ciekawe czy przy padną do gustu głównemu zainteresowanemu:D:D


Ok...słońce znowu przedziera się przez chmury, więc lecę korzystać póki świeci:)

Miłego dzionka i do następnego!!


jey

16 komentarzy:

  1. Uroczo na tym tarasiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie !!!!
    Drewno z bielą i szarością , paski, koszyki, wszystko to co lubię !!!!! , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe kwiaty w koszyku - śliczota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spójnie i nastrojowo. Widziałam już wiele kolorów hortensji w centrach ogrodniczych, ciekawa jestem jakie kupisz: białe? pastelowe?
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszczę tarasowania!! U nas sie jeszcze nie da :( pogoda do kitu i pomimo zadaszenia to i tak za zimno .
    U Ciebie jak zwykle klimatyczne ;)
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny masz taras! :) Oby słoneczko jak najszybciej wyszło i jak najmocniej świeciło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tarasik :) Zazdroszczę. Z każdym promieniem słońca za oknem, marzy nam się tarasik ze stolikiem, ale chyba będziemy musieli jeszcze na niego poczekać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ci tak cudnego tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i klimatycznie u Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kadry, cudnie tam masz! Tak delikatnie, klimatycznie... W takich warunkach na pewno łatwo i przyjemnie się odpoczywa. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie na tym Twoim tarasiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia i to wszystko co na nich :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jej ale bajka! chciałabym mieć taki taras :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas poki co tylko grillowo i tylko gdy więcej slonca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Ja też uwielbiam hortensje za to , że cieszą mnie cały rok ( ususzone:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc, nie wiem czy jeszcze udzialasz sie na tym blogu bo dawno nic nie pisałaś. Ale mam pytanie. Po pierwsze To piękny piękny masz taras a po drugie pytanie skąd meble i jaki wymiar ma stół ??

    OdpowiedzUsuń