niedziela, 19 kwietnia 2015

Gdzie ta wiosna???


 Witajcie! Czy ktoś wie, gdzie podziała się wiosna???? Te wahania temperatur powodują u mnie wahania nastroju co niestety skutkuje sporym spadkiem optymizmu w ostatnim czasie. Zdecydowanie brakuje mi słońca, tym bardziej, że ostatnio było już tak pięknie!!! Wieści od zachodnich sąsiadów donoszą, że tam wiosna w pełnej krasie a u nas jak zwykle wszystko z opóźnieniem.... 

Na poprawę nastroju kwiaty ( mogłabym ich mieć tysiące:D ) i mały shopping w sieci:)
Upolowałam ostatnio na Westwing metalowe osłonki na doniczki, które w zasadzie mogą spełniać wiele funkcji oraz super grubaśne i mięsiste ręczniki z frędzelkami, które dosłownie skradły moje serce. Są takie milusie i grube.....achhhhhh cudo!!!!



 


No i muszę się do czegoś przyznać....choć opierałam się jak mogłam przez bardzo długi czas, w końcu się poddałam i uległam.....Instagram wciągnął mnie bez reszty a szczególnie podglądanie Was;) Poranna kawa i codzienna dawka Insta musi być koniecznie;D 

 
Ściskam mocno i do zobaczenia tu lub tam:D

Aha.... i zaklinam wiosnę....niech się w końcu obudzi nim się skończy!!!!

Dużo słonka poproszę!!!

Pozdówka


jey
 


17 komentarzy:

  1. Tak, z wiosny póki co mamy tulipany ze sklepu i może w sercu u kogoś została z zeszłego roku :), ręczniki, które pokazujesz wywołały u mnie chęć do natychmiastowych zakupów! Cudo jak z dawnych retro łazienek, dzięki! Pozdrowienia Dora

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te osłonki na doniczki , wyglądają jak stare kubły, uwielbiam takie cuda, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na tą prawdziwą wiosnę.... U mnie wczoraj śnieg z deszczem, a dzisiaj słońce... :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak uwielbiam te tulipany, że aż miałam je na motywie przewodnim mojego ślubu- we wrześniu...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Mazurach wiosna pełną parą. Wiosna, nie mylić z latem. ;) Słonecznie, choć jeszcze (na szczęście) nie upalnie, dość wietrznie, od czasu do czasu popada...pięknie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już też bardzo chcę wiosny i słońca. Oby przyszły tydzień był lepszy pod tym względem. Piękne kwiaty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna chyba stoi w korku:-) a ręczniki wygląda przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne doniczki :)
    Życzę zdrowia, sama leżałam tydzień.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Instagram wciąga! Jeszcze chwilę i zastąpi nam blogi:)
    A o zakupach na Westwing właśnie pisałam u Mili z Domilkowego Domu że jestem od nich uzależniona :)
    Osłonki rewelacyjne!
    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ech, w tym roku zbyt długo trwa wyczekiwanie na TĄ wiosnę, ciepła, kolorowa i pachnącą ...

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam już te ręczniki :))))) i chyba też je sobie muszę upolować ...a osłonki też są ekstra :))))) nie wspominając o tulipanach które kocham :))))) pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosnę mam....na balkonie, posadziłąm róże, mam też bratki i stokrotkę, no i trochę słońca dzisiaj.Piękne te ręczniki, aż szkoda używać:)Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę cudownie!:) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie do mnie:

    http://kopytkowa.blogspot.com/2015/04/candy-u-kopytkowej-zgos-sie-i-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  14. metalowe doniczki fajnie pasują do białych wnętrz :-) ja szukam małych na swoje roślinki, najlepiej surowe, cementowe :-) Piękna komoda! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :-)

    Dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Osłonki faktycznie świetne ale i reczniki rewelacyjne,co by o Westwing nie mówić, i mi udało się już niejednokrotnie zakupić tam fajne rzeczy, czasem w super cenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. I read Post and got it fine and informative. Please share more like that...Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń