piątek, 30 września 2011

Mr. & Mrs.

Witam Was po małej przerwie:) Naładowana energią słoneczną i urlopowym lenistwem wracam ze zdwojoną siłą. Miło mi, że niektórzy nawet troszkę za mną zatęsknili!!!( ja za Wami też! :))))) Ale w końcu jestem i dziś podzielę się tym co zaczęłam przed wyjazdem a skończyłam po powrocie z wakacji. Jak wiecie mam nową maszynę i musiłam wypróbować na co ją stać i choć nie jest to Mercedes wśród maszyn to muszę śmiało przyznać, że jestem mile zaskoczona jej możliwościami. Oczywiście znowu poduchy!! Na szczęście nie przybywa ich, tylko zmieniają swoje ubranka na nowe :D 






Dajcie znać czy Wam się podobają!
A  wkrótce pokaże Wam gdzie byliśmy:)

Pozdrawiam ciepło w ten piękny jesienny dzień.

jey 

11 komentarzy:

  1. Mnie sie podobaja wszystkie!!!Bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne, a te w tle jeszcze bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sie bardzooooo podobają a interesuje mnie jak zrobiłaś napisy??

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie poduchy są przepiękne! Ale ta z falbanek mnie po prostu urzekła! Możesz zdradzić, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że Wam przypadły do gustu:D Ta falbankowa to nabytek z H&M Home!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju,szczeka mi opadla.sa przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie bardzo podobaja. Jak robisz te napisy?Chetnie dowiedzialabym sie wiecej.

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko ptragnę napisać, że jestem zaszczycona tym, że moge sobie wejść do Cibie, oglądac ile chcę, podziwiać i brak słów na opisanie, jak bardzo mi się to wszystko podoba. Coś pięknego! Zostaję na zawsze, jeśli można? Tymczasem życzę miłego dnia, słońca i spokoju:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, przepiękne jest wszystko u Ciebie, jestem pod wrażeniem,
    pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń