czwartek, 20 lutego 2014

Powrót

 
Witajcie!

Wracam do Was  po bardzo długiej przerwie, której totalnie nie planowałam ale jestem cała szczęśliwa, że znów mogę być z Wami:) Trochę się u nas podziało i już wiem, że szykuje się nam życiowa rewolucja. Zobaczymy jak odnajdziemy się w nowej sytuacji a to zapewne będzie ciekawe doświadczenie:) Mam jednak nadzieję, że podczas tej przerwy  nie wszyscy o mnie zapomnieli i że raz na jakiś czas ktoś tu z nudów zaglądał:D

Póki co cieszę się każdą chwilą spędzoną z Wami a przecież do nadrabiania mam sporo, więc spodziewajcie się niespodziewanych odwiedzin ;P 
A dziś troszkę wiosennych akcentów. Jestem strasznie zmęczona zimową szarością, dlatego tym bardziej moje oczy pragną koloru. Z niecierpliwością wypatrują wiosny!


 


Pozdrawiam ciepło!!

Buziaki


jey




24 komentarze:

  1. Fajnie, że wróciłaś! Życiowa rewolucja znaczy dla mnie ostatnio tylko jedno, ale w moim stanie to nic dziwnego, że wszystko mi się kojarzy ;-). W każdym razie trzymam kciuki za rewolucję, jaka by nie była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że podążam Twoim śladem Kochana i że rewolucja ma dla nas to samo oblicze:D Trzymam kciuki i za Ciebie!:D
      Buziaki:*:*:*

      Usuń
  2. No właśnie wiadomo już o co chodzi :) Tulipany! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądałam, zaglądałam ...długo Cię nie było... naprawdę długo... ja nie jestem w tym stanie co Anicja ;-) ale też mi się jednoznacznie kojarzy ta życiowa rewolucja ;-). Dobrego wieczoru i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serducha bardzo się cieszę, że są jeszcze na tym świecie takie osóbki które pamiętają o innych:D Dziękuję Ci Kochana:D:D:D

      Usuń
  4. Ciesze sie bardzo ze znow piszesz =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także się cieszę, bo uwielbiam być z Wami:D:D

      Usuń
  5. Cieszę się, że znów jesteś :) A za rewolucję jaka by nie była trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bo będzie się działo ojjj będzie:D
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  6. Jak to dobrze że wróciłaś;) na szczescie Wiosna prawie juz jest z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj :) jak ładnie u Ciebie :) Dobrze, że jesteś - mam nadzieje, że wszystko u Ciebie dobrze :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohhhh...Kochana też się cieszę, że znów jestem z Wami i że mogę blogować:D Ale widzę, że u Ciebie też mnóstwo zmian i już się nie mogę doczekać nowej metamorfozy mieszkanka:D:D:D
      Buziakiiii:*:*:*

      Usuń
  8. Wiosna wokoło ciebie, nie tylko kwiecista ale i chyba promienna w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znów będzie można cieszyć oczy zdjęciami :D
    Pozdrawiam,
    Nevrinn

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystarczy, że pojawia się informacja o nowym poście i już jesteśmy:) Równie spragnione wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze znów Cię czytać i oglądać :D Pozdrowienia (przed)wiosenne ślę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) Jakby domyślam się co to za rewolucja i bardzo się cieszę :)
    pozdrawiam wiosennie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. witam cie serdecznie .Ciesze sie ze budzisz sie z zimowego snu bardzo mi brakowalo ciebie w swiecie blogu.
    Maggi

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w takim razie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie,że wracasz.....i chyba domyślam się o jaka rewolucje chodzi:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, super, że jesteś i życzę wszystkie dobrego podczas rewolucji! :)
    śliczne zdjęcia i widzę, że znów mamy coś wspólnego. był już kosz, teraz jest gwiazdkowa poducha:) pledzik też masz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu, ja też się strasznie cieszę, że znów jestem i wróciłam do świata żywych:P Poducha to mój bardzo dawny zakup w Villa Nostalgia, może jeszcze uda mi się gdzieś dokupić pledzik:D
      Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń
  17. fajnie że znów piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witamy, witamy :) Piękne tulipanki. Ja też już mam dość tej szarugi, choć ostatnie tygodnie rozpieszczają ilością słońca, to jednak wolałabym wiedzieć, że to już na pewno wiosna :)

    OdpowiedzUsuń