sobota, 19 lutego 2011

Tildowe przytulasie!

Chciałam Wam dzisiaj przestawić przystojniaka Franka oraz słodką Emilkę. Tildowe przystulasie podbijają serca dosłownie wszystkich, tych dużych i tych małych a także i moje! Dotarły do mnie całkiem niedawno. Franek jak widać zadomowił się już u nas na dobre natomiast Emilka jest u nas na krótką chwilę. Niedługo znajdzie się w malutkich rączkach swojej nowej właścicielki i jestem pewna, że różnież skradnie jej serduszko! Każdy króliś jest jedyny w swoim rodzaju i nie znajdziecie nigdzie drugiego takiego samego. Zostały wykonane przez dwie miłe Panie w 100% hand made z dbałością o szczegóły i ogromną miłością do szycia. Mam nadzieję, że Was również oczarują. :) Pozdrawiam ciepło Darię z darsi-kolorowezacisze.blogspot.com oraz Delfinę z niespokojnadusza-delfina7.blogspot.com. Macie cudowny dar szycia! Oby tak dalej i z utęsknieniem czekamy na wiecej!!! :) Buziakiii:*:*:*:*

Franek

Emilka





Jey 

2 komentarze:

  1. Jaki świat malutki jednak . :D Spotkały się nasz królisie gdzieś w Polsce , a miały tak bliziutko do siebie , bo do Darii mam jakieś 15 km ;) Pozdrawiam i czekam na wytwory i inspiracje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeden z najmilszych postów jakie ostatnio czytałam ;) Moja królisia z Delfinkową, a my nic o tym nie wiedziałyśmy!!! :) Jest to przewspaniały motyw dzisiejszego dnia - dziękuję Justynko. Uścisków moc ciepłych posyłam i czekam na kolejne wpisy na przemiło zapowiadającym się Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń