piątek, 14 czerwca 2013

Sypialniane klimaty




 Witajcie piątkowo! Tyle słońca za oknem, że człowiek nie wie co ma ze sobą zrobić:D Ja od rana szaleję z porządkami, bo po całym tygodniu pracy trochę się tego nazbierało:P Już kiedyś obiecywałam, że pokażę Wam więcej sypialni ale niestety słońce mamy tu jedynie o 6 rano więc zrobić zdjęcia w dobrym świetle jest bardzo trudno. Coś tam dzisiaj udało mi się popstrykać więc pokazuję:)

 
Tak jak kiedyś pisałam sypialenka maleńka ale w sumie mamy tu wszystko czego nam potrzeba czyli ŁÓŻKO!!!!:D


 
 

Dziękuję Wam za tyle pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem i tyle różnych historii z Waszego życia. To sprawia, że wiem że są ludzie o dobrym sercu a tutaj jest ich najwięcej:D:D:D:D
Dziękuję Wam KOCHANE!!!!!
 
Buziaki dla Was i życzę Wam pięknego słonecznego weekendu!!!



jey

26 komentarzy:

  1. Świetna sypialnia, zagłówek i narzuta. Też planuję wprowadzić taka spokojną kolorystykę do swojej. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie bardzo ciekawą sypialnię ;)
    podoba mi się stoliczek nocny czarny. Jest piękny, i te duże poszeweczki, cały czas przy nich krążę....

    Pozdrawiam
    W.

    PS. Mam dwa koty i nie byłam w stanie skomentować posta, ale wielokrotnie zdarzają się sytuacje ze ratujemy i psy i koty, nasza nieczułość na "obcy" los jest przerażająca....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała, ale jak sprytnie i miło urządzona bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sypialnia, bardzo mi się podoba Twój pikowany zagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny klimat,ślicznie urządzona sypialnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie,trudno by mi było z łózka wstac mając taką sypialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Klimatycznie ! Jak w całym mieszkanku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D U Ciebie Kochana to dopiero jest klimatycznie:D
      Pozdrawiam:D

      Usuń
  8. pięknie:)bardzo podobaja mi się takie wezgłowia:)no i podusie z fancuskim napisem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnia klimatyczna, bez żadnego ale. Planuję zrobić taki zagłówek, brakuje mi tylko gąbki i wolnego czasu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo 'miłości' w Twojej sypialni. I tak powinno byc ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz sypialnię podobnych rozmiarów, co nasza (wynajmowana ;)
    Ale Twoja jest bardziej klimatyczna i taka mmmmmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny zagłówek, marzy mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
  13. och jak Ty tam masz ładnie! bardzo, ale to bardzo podoba mi się pościel, poduchy i lampa:)))
    buziaki o udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie subtelne dodatki i kolorystyka prosta i piękna a sypialnia cudna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej mi w oko wpadło krzesełko! bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sypialnia:))krzesełko super:)poduchy i narzutka:)wszystko gra w jednej lidze:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. cUDNIE I RELAKSUJĄCO. Nie jestem fanką B&W ale w tej sypialni jest ślicznie i romatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mała ale z klasą! Wspaniały zagłówek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Zagłówek był robiony na zamówienie za całkiem przyzwoite pieniądze:)Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń