czwartek, 4 kwietnia 2013

Spoon love!


Witajcie czwartkowo:D Chciałam na chwilę powrócić do kuchennych klimatów, zwłaszcza po tylu wspaniałych komentarzach na temat naszej kuchni:D Jest mi strasznie miło czytając Wasze słowa tym bardziej, że tak jak pisałam kuchnia była dla mnie jednych z trudniejszych tematów do ugryzienia i do końca nie byłam przekonana jak to wszystko będzie współgrało.  Wspaniałym jej dopełnieniem są sprezentowane przez naszych  przyjaciół  B. & J. łyżeczki w których jestem zakochana po uszy:D Są po prostu idealne!!! 100% w moim klimacie:D Kochana B. Ty wiesz co ja lubię:D:D:D


No same powiedzcie czyż nie są urocze????:D



Póki co stały się moim ulubionym gadżetem kuchennym:D


Dziękujemy KOCHANI!!!!

Pozdrawiam


jey

36 komentarzy:

  1. nie sądziłam, że mogę zakochać się w łyżkach...:) urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne!!! Wspaniale jest mieć przyjaciół, którzy wiedzą, co kochasz i obdarzają Cię prezentami w "Twoim" stylu. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne :) Już zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne łyżeczki:) Dobrze jest mieć przyjaciół, którzy znają nasz gusta:) Kuchnia prezentuje się pięknie, hihi mamy bardzo podobne meble kuchenne, tzn te dolne szafki:) Też urządzaliśmy kuchnie tymczasowo. Mam nadzieje, że kiedyś dane nam będzie spełnić kuchenne marzenia :) Pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. są niesamowite!!!:) ach też bym takie chciała.... :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te łyżeczki!!! :)
    Ahhhh do mojej kawki byłyby idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Łyżeczki są cudne, miseczka też , a teraz idę zwiedzac kuchnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wczoraj zwróciłam na nie uwagę, aż szkoda używać, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne, fantastyczne! ciekawe, gdzie takie cudeńka mozna kupić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Są, są urocze :-) Podobnie jak Wasza kuchnia - cudna! Nie zdążyłam jeszcze dodać komentarza... Piękne gniazdko wijecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeszcze małe pytanko, gdzie kupiłaś puszki "coffe", "tea", "sugar" te kremowe, które masz w kuchni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, puszki kupiłam na allegro. To był cały zestaw razem z chlebakiem i pojemnikiem na ciasteczka. Myślę, że jak dobrze poszukasz to jeszcze znajdziesz podobne albo i nawet takie same.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. bardzo mi się podoba i chętnie bym je widziała w swojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łyzeczki to superowe odlotowe są :)
    ja tez takie chcę...buuu

    OdpowiedzUsuń
  14. Są urocze ... to niezaprzeczalny fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę można sie w ńich zakochac! Pierwszy raz widzę taki ciekawy pomysł na lyżeczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow,rzeczywiscie sa przesliczne!!
    Az by sie takie chcialo!!

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, zabawne, super!!! Ja też mam nowe łyżeczki ale w innym stylu. Też pokażę je niedługo:)
    Słonecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy wiesz, gdzie można nabyć takie łyżeczki? Są przecudne!
    Pozdrawiam.
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne te łyżeczki, masz wyjątkowy gust i cudowny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej... piękne... można je gdzieś nabyć?
    buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę przyjaciół którzy TAK trafiają w gust.
    Łyżeczki prześliczne!!!
    Gdyby można zamawiać takie na ślub np. były pięknym prezentem z inicjałami dla młodej pary.
    Sama sobie bym zrobiła taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A wiesz może gdzie takie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooohhh!!! Me encanta tu blog!!!! Me he vuelto loca cuando he visto tantas estrellas, a mi me encantan!!
    Te voy a seguir.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  24. Lyzeczki sa rewelacyjne! Gdzie takie znajde?

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne są ...tez takie chce !!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. faktycznie cudowny prezent! sama bym nie pogardziła! :)
    i bardzo podoba mi się stylistyka Twojego bloga, pozwolisz ze wrzuce sobie w ulubione :)

    OdpowiedzUsuń